Right Girl | Part 3 | I Don't Like Your Girlfriend

- Shit! skrek jag helt plötsligt. Chaz och Ryan blev asrädda och stirrade på mig. 
- Vad gör du?! sa båda och jag hörde steg i trappan iegn. 
- Jag skulle träffa Clarie klockan tolv i gallerian! sa jag ich sprang mot dörren. 
- Men Justin! Du var ju med oss, lämna inte osss bara för din galna, svartsjuke flickvän tvingar dig! ropade Ryan efter mig. 
- Käften! ropade jag tillbaka och sprang så fort jag kunde till gallerian. Jag hade inte hunnigt äta något heller. Fick fixa något i gallerian.



Jess perspektiv
Jag kände kinderna hetta när jag hörde han säga så om mig. Även om han inte var min typ, så var det lite... kul att höra sånt om en själv. Jag reste mig upp från golvet och gick ner. när jag kom ner så tystnade dom och jag såg bara konstigt på dom. 
- Vad skriker ni om? frågade jag bara och gick tillbaka upp. 

Justins perspketiv
Jag sprang in till gallerian och såg en förbannad Clarie utanför H&M. Jag saktade ner och när hon såg mig komma sprang hon fram och slog mig hårt på armen. 
- Aj! sa jag och hon log. 
- Du ska lära dig att komma i tid! skrek hon och gick iväg. Bara för att komma tillbaka fem minuter efter för att kyssa mig och tydligen förlåta mig.

Vi gick runt i alla affärer som hon gillade och tvingade typ mig att köpa ett halsband till henne som jag skulle ge i hennes födelsedags present. Hon fyller i januari och det är augusti nu.  
Efter ett tag till så bestämmde jag mig för att gå och köpa glass till oss. Kön var som tom förutom en person före mig. Jag ställde mig bakom den. När tjejen vände sig om blev jag hlt paff. Det var Jess, Chaz kusin. 

- Åh hej! sa hon glatt och log stort. 
- Hej, sa jag och log tillbaka. Hon klev åt sidan och jag klev fram och beställde. 
Jess hade börjat gå men jag ropde efter henne. 
- Vänta lite! ropade jag och hon stannade. Jag fick min och sprang/gick fram till henne. 

- Hej, sa jag igen och kände mig som en total idiot, jag hade ju redan sagt hej. 
- Hej igen, hungrig? sa hon och pekade mot glassarna. 
- Åh dom är till mig och min... just då kom Clarie upp till mig, kollde mellan mig och Jess och bara gapade. 

- Vem är det! nästan skrek hon och jag såg hur Jess ryckte till och var nära att tappa glassen. 
- Chaz kusin, sa jag och hoppades hon ksulle ta det lungt den här gången. - Jess, Claire. Claire, Jess, sa jag snabbt och andades ut. Men så klart...

- Håll dig bara borta från Justin din lilla bitch, sa hon och tog glassen och typ tröck upp den på Jess linne och log sen. Jess bara gapade. 
- Hur gammal är du? Fem?! skrek hon och tog min ena glass och körde in den i ansiktet på Claire som blev helt galen. 
Jag bara stog där chockad så jag plötsligt hörde kamera blixtrar och vände mig om. en hel hög med paparrazis med stora kameror fyrade av en per sekund. Jag tog tag i Claries hand och drog iväg henne. Lämnade Jess ensam... 

Jess perspektiv
En man kom upp till mig efter att Justin och den där bitchen hade gått. 
- Ursäkta men vad hände mer exeakt just? sa han ivrigt och väntade på ett svar. 
- Det blir väl en bättre story om ni kommer på något själv så stick och brin din jävla idiot! sa jag och gick hem. 
Jag var inte på humör för något annat än att skrika av mig just nu så jag sprang fort hem och slängde av mig "glass.kläderna" och hoppade in i duschen. Jag tror jag stog där i en timme innan någon knackade på dörren. 

- Jess? sa Chaz från andra sidan dörren. 
- Gå! ropade jag och han suckade. 
- Justin ringde, vad hände?
- Fråga hans psyk flickvän det, sa jag och stängde av duschen och tog på mig kläderna som jag lagt fram på toaletten. 
- Vågar inte, hon kommer vrida huvuet av mig, sa han och skrattade lite. Jag hade igång platttången och torkade håret lite fort. 
- Varför är justin med henne? Du kan komma in föresten, sa jag och Chaz öppnade sakta dörren. när hna såg mig med... ja kläder på mig gick han lungt in. Badrummet var stort och ljust och helt inrett i vitt kakel. Chaz satte sig på badkars kanten och såg på medans jag fixade håret. 

- Varför plattar du det? sa Chaz efter ett tags tystnad. 
- Annars blir det galet, sa jag och drog ur sladden ur vägguttaget och la ner platttången i en av lådorna. Jag hade sen upp håret i en slarvig knut mitt på huvudet och gick ut ur badrummet. Chaz följde efter och jag slängde mig på sängen. 
- Det kommer stå om allt det där imorrn i tidningarna va? sa Chaz oc satte sig på sängen. 
- Tror det, jag sa åt någon reporter att dra åt helvetet tror jag, sa jag och Chaz började skratta. 
- Tror jag? 
- Ja, jag är inte säker för jag var så jävla förbannad, sa jag och vi skrattade båda. 

Kommentarer
Postat av: Stina

jätte bra meeeeer :)

2011-05-25 @ 00:12:36
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: J

Awesome! :)

2011-05-25 @ 07:08:35
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer!

2011-05-25 @ 09:39:54
Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-25 @ 14:43:24
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: elena

mer fortsätt

2011-05-25 @ 15:25:48
Postat av: jennie

skit bra !! <3 <3

2011-05-25 @ 17:06:14
Postat av: jennie

skit bra !! <3 <3

2011-05-25 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0