Right Girl | Part 10 | Christmas


Dagens läxa som varade till sommarlovet nästa år, vi skulle få jobba hemma och jobba annat under dom andra lektionerna. Vi skulle skriva en låt heltochhållet själv och lära sig ett instrument.
Jag kunde redan veta att jag skulle lära mig gitarr eftersom jag alltid velat det och jag kunde redan spela trummor så det fanns inte så mån ga andra val. Vissa frågade om dom kunde få hyjälp av sina vänner så klart och dom fick en varning om att det skulle sänka poängen i det hela eftersom det var meningen man skulle vara ensam men att om dom vill fick dom. Alla i klassen flyttade ihop sig i tre eller två medan jag satt kvar på min plats och såg ut genom fönstret.
Jag skulle iallafall jobba ensam, och om vad visste jag redan...


Jess perspektiv

Jag låg och sov när plötsligt Chaz kom och hoppade upp och ner i min säng så jag ramlade ner på golvet.
- Aaaaaj! Chaz lägg av jag är vaken! skrek jag och hade bort mitt ruffsiga hår från ögonen.
- God jul, sa hgan och skrattade, kanske åt det faktum det var juldagen eller åt mitt sovhår.
- God jul, sa jag trött och satte mig på sängen.
Chaz gav mig ett paket och log ännu större. Paketet var kanske tio cm högt och liek stort som en CD. Jag tog fram Chaz paket som jag haft under sängen och gav det till honom.
- Vi öppnar på tre, sa Chaz och jag räknade ner.
- Tree, Two, Seven! skrek jag och slet upp paketet medan Chaz inte fattade vad jag sagt.
DEt var CD skivor- Tio stycken och den översta var OneRepublic, Waking Up. Jag blev hyper glad och skrek rakt ut.
- Tack tack tack Chaz! sa jag och krmade om honom.
- Det är bara översta, kolla dom som är med också, sa han och hånflinade.
Den andra CD var He Is We, My Forever
Tredje var Never Shout Never, What Is Love?
Fjärde Never Shout Never, Harmony
Femte A Rocket To The Moon, On Your Side
Sjätte VersaEmerge, Fixed At Zero
Sjunde The Summer Set, Love Like This
Åttonde Mayday Parade, Anywhere But Here
Nionde The Maine, Can't Stop Won't Stop
Och den sista All Time Low, Dirty Work

- Chaz jag älskar dig så jävla mycket just nu! skrek jag rkt ut och slängde mig över honom och hans nya skateboard jag gett honom.

Justins perspketiv
Jag visste inte vad jag skulle göra just nu. Jag hade sagt till mamma jag var sjuk och hon hade åkt till mormor och morfar ensam. Det var jul och allt jag kunde tänka på var Jess. Hon hade det väl hur bra som heslt med Chaz och deras morbror, eller ja Chaz pappa... Jag gick hur som heslt upp för att byta till någon tröja och jeans. Jag måste se Jess igen. Även om hon hatar mig, jag måste säga hur jag känner och inte låta henne gå utan att få något uppklarat. Även om hon inte ville så kunde jag se att hon hade gillat kyssen. Men hon hade ju sprungit in igen så jag var inte säker. Hur det än var så måste jag prata med henne.

Jess perspketiv
Jag sa god natt tillBrian och Chaz som satt och kollade på ågon film medandom halv sov. Den här julen hade varigt en av dom bästa. Jag tog upp mina presenter och la dom på skrivbordet eller i garderoben. Jag hade fått masa kläder från mamma som hon hade köpt lie överallt från världen. Jag hade blivigt glad hon kom ihåg allt det.

Jag försökte sova men kunde verkligen inte så jag tog min Apple och satte mig ute på balkongen. Jag hade igång iTunes och pluggade in hörlurarna. Jag satte in dom nya CD skivorna och la in dom i de olika spellistorna.

Efter en timme ute på balkongen hade det börja blivigt lite kallt för mina shorts och T-Shirt så jag gick in och hade på mig ett par mjukisbyxor och en tunn tjocktröja. Det var ju Atlanta så så kallt var det inte. Men jag saknde snön jävligt mycket. Jag var uppväxt i New York så hade aldrig riktigt bott i ett hus före det här. Mamma och jag bodde ju i en lägenhet i Paris, den var stor och två våningar men endå en lägenhet. Det hade blivigt iskallt där under vintrana och stekhett under sommaren. Jag kom på jag hade alla mina vinter grjer i garberoben längst in. Medan jag satt och tänkte på det så började det knaka under mig. Jag flög upp och backade in i rummet och lämnade min Apple på sängen. Jag gick sakta ut på balkongen och lutade mig ner över räcket. Jag såg inget med plötsligt dök Justin upp och jag var nära att ramla ner för jagf blev så rädd.
- Förlåt Jess, men kan du komma ner? sa han i en viskning men som sände stötar längs min rygg. Jag nickade ett stummt ja och klättrade ner. Det var inte så svårt att komma ner och väl nere så log Justin svagt och såg rakt in i mina ögon som gjorde mina ben svaga. Jag kunde inte säga nej längre. Jag gillade honom, mycket.

- Jess jag vet du är arg för kyssen men, jag... jag ville bara säga att jag tror jag, öm... okej jag gillar dig så jävla mycket och jag måste bara vet hur du känner. För säg inte att du inte gilalr mig för då skule du inte vara som du är... jag kan se att det är något mellan oss och, sa han och pratade så fort jag nästan inte hörde honom.
- Justin, jag gillar dig också men... jag vill inte bli sårad eller, sa jag men såg ner. När jag sa det högt lät det så korkat. Jag skulle väl bli sårad endå. Genom att inte vara med honom eller hur? Genom att se honom med någon annan?
- Jag lovar jag inte ska göra dig illa, jag skulle aldrig klara av det Jess, sa han och minskade utrymmet mellan oss. Jag såg upp och min blick mötte hans. Han såg ner och sen upp igen med ett minimalt leende. Han lutade sig närmare och kysste mig igen.

Kommentarer
Postat av: jennie

skit bra finely justin och jess skit bra mer mer mer mer mer mer mer mer mer bieber love

2011-06-12 @ 16:21:17
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!

2011-06-12 @ 16:45:40
Postat av: Anonym

så jefla bra ;D

2011-06-12 @ 20:25:25
Postat av: elena

fortsätt jättebra läs kärna min novellblogg om justin http://myjustinstorys.blogg.se/?tmp=13000607

2011-06-13 @ 00:14:00
Postat av: Johanna :D

mmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer !!! den e skitbra älskar deeeenn !!! :D <3

2011-07-14 @ 15:19:39
URL: http://jogge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0