Hinner inte uppdatera idag.

Eftersom att det var sista dagen jag hade med klassen innan vi slutar nian så har jag umgåtts med dom hela dagen. Blir lite sorgligt imorgon. I 10 år har jag gått i samma klass och nu ska jag bara sluta? Ja, fyfan. Det blir ingen uppdatering imorgon heller, för då är det ju skolavslutning och sen fest på kvällen ;) Och på torsdag ska jag till Göteborg (Tjörn egentligen) och se på min bror som tar studenten, stannar där tills söndag, och på måndag ska jag till Sthlm och leta efter 1D. Sååååå. Ingen uppdatering på Perfect på typ... 1 vecka? FÖRLÅT.
Men ha ett UNDERBART sommarlov, puss!
Jag och Justin hälsar!

Kommentarer
Postat av: elin

det där är väll inte du på bilden? isåfall kan du väll förklara i ett inlägg hur bilden är tagen m.m :) .. ?

2011-06-10 @ 23:39:49
Postat av: Fanny o julia

Läs gärna våran nya novell blogg! :D

2011-06-11 @ 00:24:43
URL: http://bieberdirection.blogg.se/
Postat av: Amilia

Om det är du på bilden kan du väl skriva i ett inlägg om hur bilden är tagen o.s.v ? :D

2011-06-11 @ 11:27:46
Postat av: Astrid

MEN HALLÅ!?!?!

Ni är väll att det är photoshop som hon har fixat bilden i? :o

2011-06-11 @ 12:05:31
URL: http://borntosomebody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0