Uppdatering kommer!

Håller på att skriva kapitel 8a på Perfect just nu! Kommer väl upp om någon halvtimme eller så. Först tänkte jag svara på några kommentarer :)
Anonym om Perfect - 7 - Guess who's coming:
Btw ni har nt skrivit på läääänge , nästan en hel vecka :o

Jag vet... Men vi har sommarlov x)


Anonym om Perfect - 7 - Guess who's coming:
vilka jb noveller brukar du läsa? sjukt bra! älSKAR :D

Dom jag läser finns som länkar här åt vänster :) Där kan ni kika in!


Anonym om Perfect - 7 - Guess who's coming:
det har varit ett tag sen du bloggade nu. Har väntat lite, men såklart. Den som väntar på nått bra väntar aldrig förlänge. Ja tycker du/ni gör ett skit bra jobb. För de är svårt att hitta folk som bloggar och gör ett bra och spännande verk. Dom flästa har ingen fantasi och går allt för fort fram. Men inte ni/du. Så keep going!

Tack så mycket! Såna här kommentarer blir jag jätteglad över! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0