Wherever you are, episod 54

Han försöker se sur ut, men jag märkte hur hans mungipor drogs uppåt hela tiden. Jag gick fram och kysste honom passionerat, och jag kände hur han tog sina händer på min rumpa. Jag snurrar försiktigt runt och backar sakta emot poolkanten, men den märker inte Justin. När han är precis är vid kanten slutar jag kyssa honom och puttar ner honom i vattnet. Tjejerna börjar skratta och springer emot Chaz, Christian och Ryan. Efter någon minut ligger alla killar i poolen och skrattar. Vi tjejer flinar lätt och går sedan bort emot dörren. När vi precis tänker gå ut ser vi hur någon kommer och ser inte glad ut.

Det var poolvakten. Han stirrade irriterat på oss, och sedan sa han:
- Ni vet att ni inte får vara här efter klockan 21 va? Klockan är nu... kvart i 4 på morgonen. Jag ber er att gå och lägga er, nu! sa han och stängde dörren in till poolrummet. Vi vågade inte säga till att killarna var kvar där, så vi gick sakta upp på vårat rum.
- Hur ska killarna komma ut därifrån? Han låste ju, sa Christal och började fnittra lite. Vi alla var trötta och det betyder att alla var flummiga. 
- Jag vet inte... vi... jag vet inte hur vi ska göra... svarade jag och började fnittra lite mer. Vi bestämde oss för att smyga ner och försöka öppna dörren. Vi öppnade försiktigt våran dörr och smög. Vi tog hissen ner och kollade runt hörnet för att vi inte skulle bli upptäckta. Jag smög försiktigt fram och öppnade dörren och - den var öppen! Jag sa SCORE lågt för mig själv, sen slank jag in till poolrummet. Där satt alla killar bakom stolarna. Jag började fnittra lite, sen vinkade jag till dom. Dom småsprang fram till mig och sen sprang vi ut och upp till tjejernas rum. Vi tjejer satt och skrattade i våra sängar medan killarna blängde surt på oss.

Efter någon minuter började Christian skratta och det dröjde inte länge förrän dom andra killarna hängde på. Vi började prata lite smått men sen kände jag hur jag började bli trött. Jag la mig ner i sängen och försökte hålla mig vaken, men jag kunde inte. Efter någon minut hade jag somnade. Jag kände hur killarna reste sig upp för att gå in till sitt rum men jag drog i Justins hand så att han ramlade ner i sängen. 
- Vad är det? frågade han sedan och skrattade lite.
- Stanna här... mumlade jag.
- Men jag kan inte, sa Justin och såg lite besviken ut.
- Jo... KAN JUSTIN SOVA HÄR? skrek jag ut till dom andra. Dom mm:ade lite lätt och Justin började le. Sen sa han att han skulle in och hämta torra kläder, eftersom hans kläder på något sätt hade blivit blöta. Jag flinade och pussade honom snabbt. Han sprang in till deras rum och jag gjorde allt för att vara vaken.

Justins perspektiv:

Va glad jag blev när Mathilda ville att jag skulle sova hos henne. Jag sprang snabbt in till vårat rum och letade reda på min resväska. Jag tog fram en t-shirt, shorts och ett par kalsonger. Jag drog av mig dom blöta kläderna och la dom på sängen, sedan tog jag på mig dom andra sakerna. Jag gick ut till dom andra och kollade lite när dom spelade.

- Vad händer inatt då? frågade Ryan och kollade på mig och flinade.
- Ja, liksom, det ska vara 3 andra tjejer där inne så jag tror inte det Ryan, sa jag och blinkade.
- Jaså? Jag som trodde det skulle bli lite vilt jag, sa han sedan och skrattade.
- Tss, inte än. Väntar på det perfekta tillfället, sa jag och blev lite röd i ansiktet. 
- Jag med... sa Ryan och slutade skratta. Jag log till dom sedan sa jag god natt och stack in till Mathilda.

Dom andra hade somnat men Mathilda var vaken och började le när hon såg mig. Jag log tillbaka och gick och la mig bredvid henne. 
- Hej, viskade jag sedan och pussade henne på kinden.
- Hejsan, sa hon och fnissade. - Va roligt att du är här, fortsatte hon sedan och kysste mig lätt. 
- Håller fullständigt med dig. Det finns ingen annan plats än bredvid dig jag skulle vilja vara nu, sa jag och flyttade mig närmre henne. 
- Aw. Du är för underbar, sa hon och kysste mig en gång till, fast längre.
- Du med, sa jag och kramade om henne. Hon pussade mig på kinden och vände sig sedan om. Jag la min arm om hennes midja och drog henne närmre mig. Jag hörde hur hon sedan viskade; jag älskar dig. Jag började le och pussade henne i nacken. Jag kände hur hon rös. 
- God natt Justin, sa hon sedan och jag hörde hur hennes andetag sakta började bli tyngre. Efter någon minut sov hon. Kort därefter somnade jag. 

Jag vaknade tvärt morgonen därefter. Alla tjejer var uppe och dom höll på att packa. När Mathilda såg att jag vaknat började hon le och slängde sig i sängen. 
- God morgon söto! sa hon och kysste mig. 
- God morgon... Hur mycket är klockan? frågade jag försiktigt och kliade mig i ögonen.
- Cirkus... 1 på dagen, sa hon och log. 
- Oj... Jag måste nog gå och packa. Vi kan väl äta frukost allihopa sen eller? frågade jag och kollade på tjejerna. Dom nickade och log tillbaka. Jag gick ut ur rummet och in till killarnas. Där låg alla och sov. Jag tog snabbt på mig kläder och gick sedan in till Ryans rum och gjorde en rolig sak. 




Jag började skratta hysteriskt och var så nöjd över att jag filmade allt. Jag sprang till min datorn och tog upp twitter. Jag såg att det var massa personer som tweetat mig och frågat om jag var död. Jag skrev lite snabbt; jag är inte död utan hänger med mina vänner som är och hälsar på. snart kommer en rolig video på ryan! Jag tog upp twitvid och la in den snabbt. Jag la sedan ut den och skrattade.

Efter att jag gjort det gick jag och började packa. 

Mathildas perspektiv:

Jag vaknade över att Caitlin väckte mig och sa att vi skulle börja packa. Jag kollade snabbt på Justin och såg att han sov, så jag lät honom sova vidare ett tag. Efter ett tag vaknade han och sen gick han in till sitt rum och mer visste jag inte vad han gjorde. Vi tjejer packade klart och satte oss sedan och och pratade. 
- Ni passar verkligen bra tillsammans, sa Caitlin och log emot mig.
- Tack Caitlin... svarade jag och log. 
- Jag vill också ha en pojkvän! Jag är ju omringad av kärlekspar ju, sa Caitlin och började skratta.
- Du kommer hitta den rätta Caitlin, jag vet det. Men nöj dig inte med första bästa utan killen ska verkligen förtjäna dig, sa jag och kramade henne.
- Aw, tack gumman, sa hon och kramade tillbaka. När vi snackat ett till tag kom killarna och sa att dom skulle ner och äta. Vi följde med dom ner och tog mat snabbt. Vi åt och pratade och hade kul. Efter ett tag fick jag ett sms från Caleb:

Hej sockerpullan (haha, förlåt)! När kommer ni till Italien då? Jag åker imorgon. :)

Heeeeeej... tuppen... vi ska dit idag. :)

Nice. Träffas någon gång? Jag saknar dig. ♥

Aw. Miss u too ♥ Så klart vi måste ses, men vi kan ju höra efter senare, när vi vet mer. :)

Ja! Men vi hörs, ha så trevligt med Bieber nu. ;)

Haha, käft. Men det ska jag, hej då! :)

Jag skrattade lite lätt, sen fick jag en jättebra idé! 
- Caitlin! Jag vet en perfekt kille för dig! Han är romantisk, söt och har en underbar humor! sa jag och log.
- Mathilda... inte nu, kanske senare... sa Christal och nickade emot Justin. Jag bet mig i läppen och log emot Christal.
- Ähum, vi kan ta det senare, sa jag sedan.
- Haha, okej! sa Caitlin och kollade på mig. Jag började skratta och sedan började Caitlin skratta. Dom andra kollade bara konstigt på oss och fortsatte äta, men vi kunde inte sluta skratta. Det slutade med att jag och Caitlin gick upp på vårat rum och jag pratade med henne om "the guy..."

Justins perspektiv:

Jag såg att Mathilda satt och smsade med någon, men jag såg inte vem. Dom skrev hjärtan i alla fall, och skulle ses i Italien. Var det den där Caleb? 
- Vem menade Mathilda egentligen? frågade jag Christal.
- Öh.. he-hennes... ex, stammade hon fram och tittade ner i hennes mat.
- Aha... s.. äg det var inget, sa jag och log emot henne. Hon log ett osäkert leende tillbaka.


Vem menar Mathilda då?
Kommentarer
Postat av: Biglovebieber

Åhh! Meeeeer! :)

2011-01-13 @ 22:47:43
URL: http://biglovebieber.blogg.se/
Postat av: annaa

As bra! Du är verkligen jätte duktig på de du gör :)

2011-01-14 @ 06:53:15
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Lise

ÅÅH, jag blir kär av allt läsa novellen! :) Meeer! men ett litet tips, kan du inte uppdatera lite oftare! :) Iaf, skit bra, rent ut sagt ;P

2011-01-14 @ 15:12:51
Postat av: Siis

Caleb, säkert :D

2011-01-14 @ 17:03:29
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer justin borde bli avundsjuk eller nåt asss bra!!!XD

2011-01-14 @ 18:33:36
Postat av: Anonym

MEER :D bäst asso!! Men Justin borde bli avvis men inte sådär arg och sluta prata me henne elr de bråkar de är tråkigt. Bara avis när de träffas och sånt där :)

2011-01-14 @ 22:19:00
Postat av: ellinor

Vad hände med Chaz :(

2011-01-14 @ 22:21:11
Postat av: Anonym

meeeer ! :D

2011-01-15 @ 13:16:05
Postat av: Siis

Bättre uppdatering ,tack. Din novell är så bra att kanske uppdatering kan bli bättre :D

2011-01-16 @ 17:29:18
URL: http://musicflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0