Tjenis!

Jag vill inte fortsätta skriva på Perfect, för den suger och jag har redan slut på idéer... x) Och Matilda vill inte skriva på Right Girl heller, så jag tror båda ska börja om. Jag vet att uppdateringen suger, men seriöst. Det är sommarlov. Förväntar ni er att vi ska sitta inne? Hehe, men vill ni att jag (Anna) ska fortsätta skriva på Perfect så får ni KOMMENTERA DET HÄR INLÄGGET. Och om ni vill att jag ska börja på en ny får ni ge lite idéer, typ vad hon ska heta och så. :) HA DET SÅ BRA, PUSS :) ♥

Usmile1_129674837_large
Kommentarer
Postat av: sarah

nt för att vara taskig elr nåt sånt men jag har tröttnat lite på perfekt! asså no offéns, men starta på en ny :D hon kan heta kanske vet nt :P haha

2011-08-18 @ 07:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0