Wherever you are, episod 44

- Vad är det med dig? frågade hon sedan och tag i min hand.
- Ja, asså. Du kan väl säga att du hittat någon ny? sa jag och lät ledsen.
- Vaddå ny? Menar du killen där? sa Mathilda och började le.
- Ja? svarade jag surt tillbaka. 
- Justin, det är inte min kille. Det är min...



kusin! sa Mathilda och skrattade. Jag kände hur jag suckade av lättnad och drog henne tätt in till mig och kysste henne.
- Förlåt, sa jag sedan och la mitt huvud emot henne.
- Det är lugnt. Men, ska inte du åka snart? sa hon och hennes leende försvann. Jag tog hennes hand och sa:
- Jag ska dra och äta en pizza. Jag visste inte att ni slutade så här tidigt, sa jag sedan och kysste henne efter det.
- Vi fick hål dom sista 2 lektionerna. Nice, får man henka? frågade hon och tog min andra hand. 
- Alltid. Men då måste vi skynda oss, planet går om 2 timmar, sa jag sedan och började gå.
- Vänta, ska bara säga hej då till Christal och Michael, sa hon och gick iväg och kramade dom båda två. Sen kom hon emot mig och log hennes fina, speciella leende. Jag blev alldeles varm inombords. Jag tog hennes hand och vi började gå emot pizzan.

Vi gick i kanske 5 minuter och sen var vi framme. Jag gick fram till disken och beställde mat medan Mathilda valde platser. Jag tog två glas och 2 drickor sen gick jag till bordet hon satte sig vid.
- Här, sa jag och räckte henne glaset och läsken.
- Tack, sa hon och tog emot sakerna. - Såååååå. Vilket land ska du till först? frågade hon sedan.
- Frankrike... sa jag och kollade ner.
- Åh, va kul! Jag har varit där 5 gånger, sa hon sedan och log. 
- Har du? frågade jag förvånat.
- Ja, farmor och farfar har ett sommarhus där, så vi brukade åka dit förut, sa hon och öppnade läsken och hällde i glaset.
- Ofta. Kan du prata franska? sa jag sedan och gjorde samma sak.
Je suis certain. Sinon, comment serais-je capable de communiquer là-bas? sa hon och skrattade.
- Hahahaha, smart! sa jag och skrattade. Hon la sin hand på bordet så jag tog den och höll den hårt. - Jag kommer sakna dig Mathilda... sa jag sedan och kände gråter i halsen.
- Jag kommer sakna dig med, även fast vi bara varit tillsammans i någon dag, sa hon och log. - Men vi fixar det! sa hon sedan och log ännu mer. Då började även jag le.

Vi satt och småpratade om Paris och sen kom maten ut. Gah vad hungrig jag var! Direkt när jag fick pizzan började jag riva den i bitar och äta den. Mathilda gjorde samma sak, så jag antar att hon också var hungrig. När vi ätit upp pizzan hade jag en halvtimme kvar innan jag var tvungen att åka till flygplatsen. Vi gick hand i hand hemåt och pratade. Helt plötsligt började vi höra massa  människor bakom oss så vi vänder oss om och ser massa paparazzis. Vi började springa och dom följde såklart efter. Vi sprang in till mitt hus och låste dörren.

Mathildas perspektiv:

- Jag hatar paparazzis! skrek Justin och var arg.
- Såja, ta det lugnt, sa jag lugnande tillbaka. Jag tog hans hand i min ena hand och sen den andra handen bakom hans nacke. Jag kysste honom lugnt till en början, sen gick det över till hångel. Jag släppte hans hand och la den andra runt hans nacke också. Jag kände hur han lyfte händerna till min rygg och lät dom sedan glida ner mot min rumpa. Vi stod så i några minuter tills jag avbröt det hela.

- Jag måste gå nu, sa jag och pussade honom på munnen. Sedan öppnade jag dörren och gick ut. Jag svängde ut från hans hus och började gå emot mitt. Det tog som sagt ca 20 minuter att gå och efter någon minut hörde jag massa fotsteg bakom mig igen. Jag såg att det var massa paparazzis som kom emot mig och frågade massa frågor. 

- Är du och Justin tillsammans?, varför gick ni hand i hand?, vad ska du göra om han kysser Jasmine på turnén? 

Alla ställde frågor samtidigt och jag ignorerade dom bara. Jag fortsatte att gå och efter ett tag slutade dom följa efter mig. Jag gick in på min gård och gick in i huset. Jag satte mig ner på trappan. Hur ska jag klara av det här?


Hm... vad är det som hon inte kan klara av? ;) Minst 15 kommentarer innan nästa kommer. :)
Kommentarer
Postat av: Clara

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D !!!

2010-12-29 @ 00:26:03
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: sandra

mer mer mer :D

2010-12-29 @ 00:33:55
Postat av: Anonym

gaahhh meeer :D

2010-12-29 @ 00:53:35
Postat av: Anonym

meeeeeraa!! :D

2010-12-29 @ 01:00:51
Postat av: Neejra<3'

meeraa<3'

2010-12-29 @ 01:08:16
Postat av: S

asbra!! meeeraa<3

2010-12-29 @ 01:52:44
Postat av: Karin

Ohhh M E R A !

2010-12-29 @ 02:09:34
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKIIT BRA,,MEEER

2010-12-29 @ 02:15:52
Postat av: Amandisen!

as bra!! älskar den!!

2010-12-29 @ 03:55:22
URL: http://amandinhaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra, snälla skriv många idag ! <3

2010-12-29 @ 09:33:15
Postat av: Anonym

GRYM !! ::D:D:D <333

2010-12-29 @ 09:33:49
Postat av: Astrid

meeera :D

2010-12-29 @ 11:23:11
Postat av: nike. ;DD

mer, jag har bieber-fever. ;DD

2010-12-29 @ 12:11:22
Postat av: hanna

omg justin bieber! <3333333333333333333333333333333333333

2010-12-29 @ 12:11:52
Postat av: Anonym

awsome, meraaaaa!! :D

2010-12-29 @ 12:18:55
Postat av: annaa

as bra, mer :D

2010-12-29 @ 12:30:49
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Karro :)

Bra episode ! :)

men ett fel... frågan var vilket land men så svara den paris??? Det är en stad lixom???

2010-12-29 @ 13:37:15
URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Anna

mer :D

2010-12-29 @ 13:46:05
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra , mer ;)

2010-12-29 @ 14:18:31
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Siis

Heheh, det är säkert papparzi killarna eller turnen (:

2010-12-29 @ 17:42:21
URL: http://siisoayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0