Wherever you are, episod 4

Det var ju trots allt Chaz ragg, och jag kan bara inte ta henne ifrån honom. Jag måste hem och fråga mamma hur jag ska göra...



Christal och Mathilda gick hem, men jag, Chaz, Christian och Ryan stannade kvar. Ryan satt och snackade om Christal och Chaz satt bara tyst i sanden. Christian började återigen prata om den där Clara. Kanske borde träffa henne, för att se vem hon är. Helt plötsligt sa Chaz något:

- Jag tror jag ska ringa henne när jag kommer hem.
- Wow Chaz, är du förtrollad? frågade Ryan och log.
- Hon är ju asschysst, och så gillar hon McDonald's! svarade Chaz.
- Haha, ja det är väl den ända du begär av en tjej. Varför är du så depp Justin? fortsatte Ryan.

Jag hörde inte vad han sa, eftersom att jag satt och tänkte på Mathilda. 

- Hallå..? Justin? sa Christian.
- Eh, va? sa jag, och jag kände hur jag blev röd om kinderna.
- Vem tänker du på? frågade Chaz surt.
- Usher, han sa att han ville träffa mig vid den här tiden. Jag måste gå, hörs snart, hej då! sa jag samtidigt som jag satte på mig min tröja.
- Öh, okej.. fick jag som svar från alla tre.

Jag stack hem fort som fan och letade efter mamma. JUST JA, hon var ju inte hemma. Åååh, vad ska jag göra själv nudå? I 3 timmar... jag sticker till stan, lika bra.

Mathildas perspektiv:

Jag och Christal stack om och la oss vid poolen. Christal började prata om Ryan på en gång, men jag var inte ett dugg intresserad. Jag tänkte mest på Chaz, och Justin. Men, varför Justin? Jag gillar inte hans sätt att... prata med mig på. Jag kanske inbillar mig. Efter att vi legat vid poolen i en halv timme så bestämde vi oss för att åka till stan och shoppa lite. Jag behövde verkligen ett par t-shirtar.

- Kommer du nu då? skrek Christal från nedervåningen.
- Ah, snart! skrek jag tillbaka. Jag sprang ner från toaletten och satte på mig mina converse. Sedan tog jag min jacka och vi gick ut. När vi kom utanför dörren ser vi att bussen kommer, så vi sprang med full fart till bussenhållplatsen.


Förlåt för ett kort inlägg, men jag är i skolan just nu. xd Skriver mer när jag kommer hem, lovar! :D
Kommentarer
Postat av: annaa

mera :D

2010-12-09 @ 12:07:54
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: emelie

ASBRA :D men skriv på min blogg så vet jag när alla kommer upp :D

2010-12-09 @ 15:56:56
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Nada

Ååh va bra

2010-12-09 @ 16:56:46
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: F

Herregud,den här biebernovallen är så mke bättre än alla andra på grund av att alla andra skriver om exakt samma sak!

han träffar tjejen sen,han får henne på fall på en gång.

så är det inte med din blogg!!

SKRIV MER(L)(L)

2010-12-09 @ 17:19:52
URL: http://fatmaaaa.blogg.se/
Postat av: Karro ;)

den var bra så långt som jag har läst iallafall :)

2010-12-09 @ 17:28:01
URL: http://bejber.blogg.se/
Postat av: lina,Jennie,Olivia o Jasmine

feettt bra, nu är de ju spännande, för undra vad som kommer hända i köpcentrumet ;D

2010-12-09 @ 17:34:16
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0