Wherever you are, episod 34

- Öööh... tror jag måste... säga pass på den frågan, sa jag och blinkade med ögat. Alla tjejer började skrika och jag skrattade bara. När intervjun var slut så sa jag hej då och sen åkte jag hem. Helt plötsligt fick jag ett sms...



från Chaz. Det stod: "Hur fan kan du Justin? Jag såg intervjun...". Jag läste om smset flera gånger innan jag svarade: "Vad menar du?". Jag la telefonen på sängbordet, sedan la jag mig i sängen och slog på tv:n. Efter någon minut vibrerade min telefon. "Vaddå vad menar du? Jag fattar väl att du menade Mathilda på den där intervjun. Är ni tillsammans?" Nu blev jag lite arg, så jag svarade: "Nej för i helvete Chaz, ni gjorde slut igår, tror du hon är dum i huvet eller? Hon är ju asledsen". Jag slängde telefonen på golvet och fortsatte kolla på tv. 

Helt plötsligt vaknar jag av att någon ruskar om mig. Tydligen hade jag somnat... Jag kollar nyvaket upp och ser Jasmine där.
- Vad gör du här? sa jag och la huvudet på kudden.
- Något har hänt... sa Jasmine och kollade mig i ögonen. 
- Som vad? sa jag.
- Det har varit ett bråk på skolan... fortsatte Jasmine.
- Och varför berättar du det för mig? sa jag och kollade på henne.
- För att Mathilda är inblandad... sa Jasmine och bet sig i läppen.
- Va?! Vad har hänt med henne?! sa jag och reste mig fort upp.
- Det var någon random tjej som kom till skolan och rusade in till hennes klassrum, sen slog hon henne.
- Var är hon nu då? sa jag snabbt och började gå till dörren.
- Hon är på skolan, men hon är jävligt förbannad. Du ligger nog risigt till, sa Jasmine.
- Varför då? frågade jag förvånat.
- Random tjejen var ett fan av... dig... sa Jasmine. 

Jag kände hur jag började bli arg. Fansen har inte rätt att göra så. Jag ringde till Mathilda, men hon svarade inte. Jag sa åt Jasmine att följa med tillbaka till skolan. 

Mathildas perspektiv:

Åh, vad arg jag är! Den där jävla tjejen... Ååååååh, jag har lust att döda henne! 
- Jag sa ju att man inte ska umgås med kändisar, sa jag argt till Caitlin och Christal.
- Skit i henne nu Mathilda, sa Christal och kollade på mig.
- Jag tänker inte skita i det här, hon slog mig helt utan anledning! sa jag argt tillbaka.
- Mathilda, jag har också varit med om det, det är enklast att strunta i det, sa Caitlin till mig och log.
- Jag ska väl försöka då... Men jag... äh, det var inget! sa jag och satte mig med armarna i kors.

Helt plötsligt får jag ett sms. Jag tar upp telefonen och kollar: "Jag saknar dig Mathilda..." Det var från Chaz. Jag började stor-böla. Caitlin och Christal satt och stirrade på mig.

- Vad är det? frågade Caitlin.
- Chaz smsade mig just... sa jag mellan tårarna.
- Vad skrev han? sa Christal och tog telefonen ur min hand.
- Jag saknar dig Mathilda... Hur kan han skriva något sånt när han dumpade dig? sa Christal argt.
- Ey, chilla. Han var väl bara sårad, sa Caitlin och kollade på Christal.
- Jag håller med Caitlin... jag... saknar honom också... sa jag och lutade mitt huvud emot Christal.
- Jag saknar Ryan. Han åkte hem imorse... sa Christal och såg ledsen ut. Helt plötsligt fick jag en lysande idé! 
- Jag vet! Vi kan åka till Kanada! skrek jag ut. Caitlin och Christal lös upp.
- Jaaaa, fan va kul! Då kan du kanske få tillbaka Chaz! sa Christal glatt.
- Asså, jag är lugnt på, men har inte du tänkt på en sak Mathilda... sa Caitlin och kollade på mig.
- Som vad? sa jag och log.
- Har inte du märkt att Justin gillar dig, ganska mycket..? sa Caitlin.
- Jo, jag tror han försökte säga det inatt, men istället sa han att han skulle på turné om 2 veckor, sa jag och suckade.
- Har du känslor för honom? sa Christal och kollade fundersamt på mig. - För du kan inte vara med dom båda två, fortsatte hon.
- Jag har känslor för honom... men inte lika stora känslor som jag har för Chaz! Tror jag... sa jag och suckade än en gång.

Justins perspektiv:

Hörde jag henne just säga det där? Hon hade känslor för mig, men större känslor för Chaz. Jag vände mig om och där stod Jasmine och log emot mig. Hon gick emot mig och blundade, helt plötsligt kysste hon mig. Det var sedan någon tjej som skrek:
- Kolla! Justin och Jasmine kysser varandra! 
Jag avslutade kyssen och kollade bak. Mathilda, Christal och Caitlin satt och bitch-blickade mig. Helvete.
Kommentarer
Postat av: meeer!! så bra e den!:)

2010-12-19 @ 16:52:06
Postat av: mandisen!!

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-19 @ 17:03:22
Postat av: annaa

MEEEEEEEEEER :D

2010-12-19 @ 17:25:54
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Siis

Hahah,klockren :D

2010-12-19 @ 17:31:49
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: victoria

snälla meeer!ge mig 35!!!!:))))

2010-12-19 @ 17:45:33
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer

2010-12-19 @ 18:28:00
Postat av: Anonym

fortsättningen bara för att mathilda inte e arg gå hon fram o kysser justin framför jasmine villegas o justin besvarar kyssen o sen går han efter henne

2010-12-19 @ 18:35:16
Postat av: Anonym

åhh det där var braa!

2010-12-19 @ 18:48:38
Postat av: Louise

ÅH! jag som verkligen vill att Justin och Matilda ska vara tillsammans! :((((

Kan inte Chaz ba bli as dryg och skaffa ny tjej, så typ går Matilda och gråter hos Justin. Så säger han att han älskar henne, och då kysser Matilda honom!



SJUKT BRA BTW ;D

2010-12-19 @ 19:30:10
URL: http://paininmyheart.blogg.se/
Postat av: annaa

MER NU; SNÄLLA :o<3

2010-12-19 @ 19:59:07
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: annaa

kommer de mer snart eller :OOOO

2010-12-19 @ 21:09:15
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG!! SNÄLLA MEER :D

2010-12-19 @ 22:23:58
Postat av: mandisen!!

meeeeeer as bra verkligen!! fortsätt så!!!

2010-12-19 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0