Wherever you are, episod 33

- Jo, men inte en som är så snygg som dig! sa Justin och blinkade med ögat. Jag skakade på huvudet och slog på vattnet. När jag duschat klart tog jag på mig en handduk runt om kroppen (dah) och sedan tog jag mina kläder in till Caitlin. Jag fick låna rena kläder och var glad över att hon och jag kommer så bra överens. När jag går ut från Caitlins rum känner jag hur någon tar tag i min hand...



Jag vänder mig om, och där stod Justin med bar överkropp och en handduk runt höften. Mina ögon drogs till hans mage. Oh. My. Gush. Jag stod och stirrade på magen i några sekunder. Jag skakade på huvudet och kollade upp på Justins ansikte. Han stod och log ett... sexigt leende. Jag smälte inombords. MEN, MATHILDA SLUTA. Du har just avslutat ett förhållande, du kan inte bli tillsammans med någon på en gång... Jag gav Justin en blick sen gick jag in till gästrummet och la mig i sängen.

Justin kom in efter mig, och tog på sig sig en t-shirt som han fått låna av Christian (dock lite liten) och ett par kalsonger. Han la sig i sängen bredvid mig och kollade på mig. Jag log emot honom och närmade mig hans läppar. Jag kysste honom lätt. Jag kunde inte få nog av hans mjuka läppar! Okej, avbryt nu... Jag avslutade kyssen och sen vände jag mig med ryggen emot honom. Det går alldeles för fort fram, tänkte jag innan jag somnade.

Justins perspektiv:

Wow...

Mathildas perspektiv:

Jag vaknade av att mitt mobil-alarm ringde vid klockan sju. Jag hoppade upp ur sängen och tog på mig kläderna jag fått låna av Caitlin. Jag gick ner till bordet, och där satt Caitlin och åt frukost. När vi pratade igår hade jag fått reda på att hon och Christian går i samma skola som jag gör, vilket sammanträffande. Vi satt där och åt och skrattade, sedan tog vi på oss utekläderna och gick till bussen.

Längst bak satt Christal som vanligt, så jag sprang fram till henne och kramade henne hårt. Hon var verkligen min bästa vän. Caitlin kom efter mig och kramade också Christal. Vi satte oss och började prata om allt som har hänt. Det enda Christal gjorde var att sitta med munnen öppen. Efter ett tag såg det så roligt ut, så jag och Caitlin började asgarva. Hur kommer det sig att jag aldrig pratat med Caitlin förut?

Justins perspektiv:

Jag vaknade vid 10 tiden på morgonen. Jag klev upp och klädde på mig mina lortiga kläder. Jag började skratta, tänk att dom faktiskt hällde sirap på golvet... Jag gick ner och tog på mig skorna och jackan, sen stack jag hem. Väl hemma hoppade jag in i duschen och slängde kläderna i tvättkorgen. När jag duschat klart stack jag till garderoben och tog på mig en lila tröja och ett par svarta jeans.

Jag skulle på en intervju idag så jag var tvungen att åka in till centrum. Jag gick ner och åt en macka, sen gick jag ut till bilen och började köra in till stan. Vid ingången till tv-huset så mötte jag mamma. Jag kramade om henne och sen gick vi in tillsammans.

Jag satt och väntade i 20 minuter innan jag fick komma in, och när jag väl kom in möttes jag av skrikande tjejer. Jag började flina över att dom faktiskt skrek för att dom såg mig. Jag gick och satte mig, och sedan började tjejen som intervjuade mig att fråga mig massa saker om turnén och sådana saker. Sen kom hon till en fråga som jag var helt oförberedd på:
- Så Justin. Vi har hört att du har umgåtts extra mycket med en tjej, vem är det?
- Öööh... tror jag måste... säga pass på den frågan, sa jag och blinkade med ögat. Alla tjejer började skrika och jag skrattade bara.
När intervjun var slut så sa jag hej då och sen åkte jag hem. Helt plötsligt fick jag ett sms...
Kommentarer
Postat av: JB STORY

Kom igen, mera :D

2010-12-19 @ 15:27:12
URL: http://belieberstorys.blogg.se/
Postat av: Karin

MEER!

2010-12-19 @ 15:28:44
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-19 @ 16:28:39
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0