Wherever you are, episod 20

Vad har hänt Christian, säg! skrek Mathilda, och jag såg att det började komma tårar från hennes kinder. Jag kollade på Ryan, även han såg orolig ut, och hans ögon var blanka.
- Asså hon.. jag... jag vet inte hur jag ska säga det...



(Jag kom inte på något bra som kunde ha hänt henne, så allt har bara varit en dröm). 

Mathildas perspektiv:

Jag vaknade av att pappa petade på mig. Jag kollade förvirrat på honom...
- Var är jag?! 
- Hemma. I din säng... vart annars? sa pappa och flinade.
- Öh. Jaha.. Jag drömde att jag var i Kanada och hälsade på Chaz, och sen helt plötsligt kom Christian in och sa att det har hänt något hemskt med Christal... 
- Jaha... Men det var nog bara en mardröm, somna om du, sa pappa och klappade mig på axeln. Jag la mig ner i sängen igen, men kunde inte somna om... Jag låg och tänkte på drömmen... Hur kunde jag veta vad Justins pappa och lillasyster hette? Det måste ha varit att Christal har pratat om dom, och att namnen lagt sig i bakhuvudet. Helt plötsligt började jag tänka på kyssen...

Chas perspektiv:

Woooow. Jag drömde nyss värsta skumma drömmen. Att jag slog Justin? Fan, jag har varit elak emot honom... Jag måste ringa honom...

Justins perspektiv:

Jag låg och sov när jag helt plötsligt hör mobilen vibrera. Jag kollar nyvaket på displayen och ser att det är Chaz.
- Hallå? sa jag med en nyvaken röst.
- Hej, det är Chaz... är du vaken? hörde jag honom säga.
- Ja nu ja, sa jag och la mig ner på kudden igen.
- Oj just fan, det är natt! Förlåt! Men jag ville bara säga förlåt för att jag blev sur på dig. Tjejen kan ju vara vem som helst, eller..? fortsatte Chaz nervöst.
- Ehh, hehe, j-jaa! sa jag snabbt och osäkert. 
- Bra, tack Justin. Bara så du vet så saknar jag dig, och du borde komma hit med Mathilda någon gång! sa Chaz och lät glad.
- Mmmm, det skulle va kul. Men Chaz, jag har en bok-signering imorgon, jag måste sova, sa jag trött.
- Öh, ja, god natt! sa Chaz och la på. Jag suckade, men efter ett tag somnade jag igen.

Mathildas perspektiv:

När jag vaknade nästa morgon stod mitt hår åt alla håll. Jag skulle aldrig få det bra om jag inte duschade, så jag hoppade in i duschen och duschade snabbt. När jag kommit ut ur duschen tog jag på mig ett par jeans och en t-shirt. En skön och vanlig outfit! Efter det stack jag ner och åt frukost, och sedan fick jag springa till bussen. Väl på bussen satt Christal och jag berättade allt jag hade drömt. Hon blev förvånad när jag nämnde det där med att jag kysst Justin. Vad skulle jag göra? Jag skickade ett sms och frågade om Justin ville göra något när jag slutat skolan, för jag ville prata med honom... "Vad gör du vid 3? Ska vi hitta på något? :)" Efter 4 minuter fick jag svar, och det var svaret jag hade hoppats på: "Gärna! Ska jag hämta dig vid din skola? ;)". Ååååh, kan han sluta göra ";)" gubbar i smsen, suckade jag tungt. "Ah, visst, om du slutar göra ";)" smileysar... -.-". Den här gången svarade han snabbt, men skrev bara: "Hahaha, okej då..." Jag flinade lätt och gick sedan och satte mig i klassrummet med Christal.

På lunch-rasten kom det fram en tjej som var "känd" för att vara skolans bitch. Hon ställde sig framför mig och slog till mig på kinden med handflatan.
- Vafan gör du?! frågade jag och tog mig på kinden. Det brändes som fan.
- Du ska låta Justin vara! Hör du det? Han är min, sa hon och kollade malligt på mig.
- U-ursäkta? Låta Justin vara? Jag har inte ens gjort något med honom! skrek jag henne rakt upp i ansiktet.
- Jag såg bilden på er 2. Han är fortfarande min! sa hon och kollade bitchigt på mig.
- Jaha, och vem fan är du då? frågade jag och kollade på henne.
- Vet du inte det? Det trodde jag alla visste. Det är jag som är Jasmine, tjejen som är i Baby-videon.
Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA MER:D<3

2010-12-15 @ 17:20:10
Postat av: Siis

hahah Klockren, :D merr meerr :D

2010-12-15 @ 17:21:38
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha meer :D<3

2010-12-15 @ 17:45:31
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Sara

åt helvete med Jasmine!;O VADÅ MIN!?

2010-12-15 @ 18:06:03
URL: http://biebersmileismile.blogg.se/
Postat av: L I N N E A ♥

Hej! Jättebra blogg. Kolla gärna min med med fullt av Jb noveller:D Justinbieberandme.blogg.se

2010-12-15 @ 18:29:57
URL: http://justinbieberandme.blogg.se/
Postat av: Laura

OMG MEER! :D

2010-12-15 @ 19:05:46
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi mer :D Helt fucking aaawwweeesssooommme :'D

2011-01-19 @ 17:37:05
URL: http://www.sofiai.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0