Wherever you are, episod 16

- Jag såg på Internet, du och Justin, sa Chaz och det lät som om att han grät.
- Nej Chaz, det är INTE som du tror! skrek jag till honom.



- Jasså? Kan du då förklara varför Justin skrivit något på sin twitter då? sa Chaz surt.
- Va? Har han twitter? frågade jag förvånat.
- Grattis Mathilda, han är typ 2:a i världen med mest följare... svarade Chaz.
- Öh, jaha, sa jag och kände hur kinderna började hetta till. Jag sökte på Justin Bieber på twitter och såg sedan den riktiga Justin. Jag gick och kollade var han skrivit: 


(Inte från riktiga Justin, jag gjorde en egen, hahahahha.)

- Men hur vet du att det är mig han menar? frågade jag efter ett tag.
- Ja, det är inte så svårt att gissa Mathilda... jag såg ju kram bilden! svarade Chaz högt.
- Men jag hade inte sett honom sen dagen du åkte, det var bara en vän-kram! skrek jag och la på. 

Jag var sur, så jag stängde av telefonen och la mig på sängen. Efter att ha legat där ett tag slog jag på telefonen. 3 missade samtal på 10 minuter... Alla var från Chaz. Kanske var jag lite hård... Jag slog ett nummer och personen svarade på nästan en gång.

Justins perspektiv:

Jag hade varit på stan och gjort några ärenden, och när jag kom hem skrev jag på twitter. Undra om Chaz skulle märka att det var M jag menade. Äh, jag tar chansen. Efter några minuter kände jag hur det vibrerade i min ficka. Jag tog upp telefonen och såg att det var Mathilda. Vad ville hon? Oavsett vad svarade jag:

- Ah det är Justin.
- H-hej. Det ä-är Mathilda, hörde jag en röst säga. Grät hon?
- Varför gråter du? Har det hänt något? sa jag oroligt.
- K-kan du säga till mig var i Kanada Chaz bor? frågade hon.
- Ööh, vad ska du göra där? frågade jag förvånat.
- Övertala honom att det inte pågår något mellan oss, sa hon kallt. Helvete, hade hon sett mitt tweet?
- Det är lika bra att jag följer med. Du hittar inte där, och jag måste hälsa på farsan, sa jag lugnt.
- M-menar du det? Tack Justin! svarade hon och jag hörde hur hon lät gladare.
- Det är lugnt... men när ska vi åka?
- Öh, funkar det idag? Kan du beställa så betalar jag sen, sa hon efter ett tag.
- Det är lugnt, jag kan betala, sa jag och log. Vi sa hej då och jag gick in på datorn och beställde biljetter. Jag skickade sedan ett sms till Mathilda: "Börja packa, flyger går om 4 timmar och vi blir borta i 4 dagar. Prata med din skola". Efter ett tag fick jag ett svar: "Oj, öh, okej. Skolan är klar och mamma och pappa låter mig åka, kan du hämta mig och köra till flygplatsen?", jag svarade: "Jag kommer till dig om 2½ timme, Kenny kör oss". Efter 5 minuter fick jag ett svar: "Vem fan är Kenny?". Jag började skratta för mig själv och kom på att hon inte visste så mycket om mig, jag svarade: "Haha, min livvakt. Men vi kommer då, hej då!"

Jag började packa och efter en halvtimme var jag klar. Vad skulle jag göra nu då?
Kommentarer
Postat av: Anonym

OKI, MEEEEEEEER;D

2010-12-13 @ 16:17:41
Postat av: Celine

Snälla mera!

2010-12-13 @ 16:38:34
URL: http://lovetobieber.blogg.se/
Postat av: annaa

meer :D

2010-12-13 @ 16:46:28
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Siis

Ohh, vill att Chaz ska vara med mer nu, har börjat bli kär i honom.

2010-12-13 @ 16:53:12
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: annaa

oh, ny header va? :D snygg!

2010-12-13 @ 16:54:54
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Clara

GRYMT !! :D Älskar nya headern !! :D

2010-12-13 @ 17:32:11
URL: http://claran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0