Wherever you are, episod 10

Efter det gick jag och kollade på mobilen, 3 missade samtal. Alla var från Chaz. Sedan var det ca 5 meddelanden, 3 från Chaz och 2 från Justin. Vad vill dom mig egentligen?



I ett av Chaz meddelanden stod det att jag skulle möta honom vid stranden vid 17.00. Jag kollade på klockan, hon var redan 15. Sååå, vad ska jag göra på ca 1 och en halv timme? Jag tror jag vill prata med Justin, han såg ju mig trots allt igår... Jag skickade ett sms till Justin: "Kan du komma till mig nu? Jag måste prata med dig..." Jag fick ett svar på en gång: "Jag kommer på en gång!" Sååå, vad ska vi prata om nu då?

Efter 10 minuter knackade det på dörren så jag gick ner och öppnade. Där stod Justin. Åh, va snygg han var! Han log ett perfekt leende emot mig, och jag log tillbaka.

- Hej, sa han.
- Hej Justin, kom in! sa jag och log. 
- Tackar, sa han och blinkade med ena ögat.
- Fortfarande, försök inte, svarade jag honom. Han började skratta, så såklart var jag tvungen att också skratta.
- Såååå, vad ville du prata om? frågade han medan han kollade mig i ögonen.
- Ja, om Chaz... ska han hem snart? Till Kanada? frågade jag. Jag kände hur en tår föll från mitt öga. Hur kan jag tycka så mycket om honom efter bara 1 dag?
- Han och Ryan åker om 3 dagar, sa Justin. Även han lät ledsen.
- Jaha, det är kanske därför Chaz ville se mig... sa jag tyst för mig själv.

Vi fortsatte att prata om Chaz, och hur länge Justin, Ryan och Chaz varit vänner. Vi skrattade ibland, och ibland blev vi ledsna. Helt plötsligt blev vi tysta, och jag såg hur Justin närmade sig mig. Han slöt ögonen, och jag stirrade på honom.

- VAD GÖR DU JUSTIN?! skrek jag i hans ansikte. 
- F-förlåt. Jag trodde du ville... sa han till sitt försvar.
- Så du tror att jag ville kyssa dig, när jag just suttit och berättat för dig hur mycket jag egentligen tycker om Chaz?! Ut ur mitt hus! skrek jag till honom. 


Förlåt för dålig update, OCH för att den är så kort. Det blir mer när jag kommer hem, är hos en kompis. :)

 


Kommentarer
Postat av: Karro :)

Hej tjejen, ser att du gillar Bieber noveller även så som jag gör! Jag har nyss påbörjat en ny, jätte snällt om du skulle vilja checka & kanske skriva en kommentar med vad du tyckte? :)



Kram på dig!!!;)

2010-12-11 @ 14:13:54
URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Karro :)

Hej tjejen, ser att du gillar Bieber noveller även så som jag gör! Jag har nyss påbörjat en ny, jätte snällt om du skulle vilja checka & kanske skriva en kommentar med vad du tyckte? :)



Kram på dig!!!;)

2010-12-11 @ 14:13:56
URL: http://bbejber.blogg.se/
Postat av: Siis

ohh, man får aldrig noogg :S

2010-12-11 @ 16:00:21
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Laura

Asså gud va bra du skriver, älskar novellen! Meer :D

2010-12-11 @ 16:08:30
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

guud va braaaa!!! skriv meeeeer snälla fleer<3

2010-12-11 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0