Perfect - 8 - She's just so beautiful

- Serena! skrek jag glatt innan jag satte ner Jaxon på marken och sprang mot henne, men jag saktade genast ner farten när jag såg att hon hade en kille med sig. Jag gick fram den sista biten och log falskt. Vem var han? 
- Hej Justin, sa Serena blygt. - Det här är min kustin Michael, sa hon och pekade på killen. Alltså var det en släkting, härligt, tänkte jag snabbt innan jag återgick till att le på riktigt.



-Jag låter er prata själv, sa Michael och gick iväg med Liz. Jag tittade efter dom innan jag vände blicken mot Serena.
- Jag åker hem idag, sa jag ledset.
- Jag vet, sa hon och tittade ner i marken. - Jag kommer sakna dig, sa hon tittade upp från marken, på mina ögon.
- Kan du inte följa med då? sa jag och flinade.
- Jag har träffat dig 3 gånger, jag känner inte dig, sa hon och log.
- Jag är ingen mördare, jag lovar! Plus att Selena ska åka till Florida idag, så då kan vi hänga mycket, sa jag igen.
- Jag skulle inte tro det Justin, sa hon sen.
- Varför?  sa jag snabbt.
- För Michael kom idag, och jag har inte träffat honom på jättelänge, och jag vill spendera så mycket tid som möjligt med honom innan han åker, sa hon.

Jag suckade och tittade bak mot pappa och Selena. Selena satt med Jazzy i knät och skrattade, medan pappa stod och tittade mot vårat håll och log. När han såg att jag tittade på honom vinkade han och satte sig sedan ner på marken med Jaxon i knät. 

- Kan du inte komma när han har åkt hem då? Jag kan komma och hämta dig, sa jag och log.
- Ska du åka 2 timmar i en bil, enbart för att hämta mig, och sen åka tillbaka? Nej Justin, sa hon bestämt.
- Varför inte?! Jag vill ju lära känna dig! sa jag och log. 
- Men varför? Varför mig? Det finns massor av andra tjejer som skulle kunna döda för att få vara din vän, varför mig? 
- Just för att du inte skulle döda någon för att vara med mig, sa jag och slutade le. - Du är dig själv och har en så länge inte utnyttjat min status.

Hon öppnade munnen och var påväg att säga något, men stängde den lika snabbt.
- Vi får väl se helt enkelt, men jag ska gå till Michael nu, sa hon och gick förbi mig. Jag vände mig om och sprang snabbt ifatt henne. 
- Ni kan väl komma och vara med oss? sa jag och log.
- Visst, sa hon och fortsatte och gå. Jag slutade att springa, och gick sen tillbaka mot pappa. Selena hade gått iväg en bit och pratade i telefon.
- Du kanske inte ska flörta så mycket när din tjej är nära, sa pappa och kollade allvarligt på mig, innan han brast ut i skratt.
- Ha-ha-ha, sa jag irriterat.
- Gillar du henne? sa han sen intresserat.
- Pappa, jag har flickvän, sa jag och kollade på honom. - Dessutom har jag bara träffat henne 3 gånger, sa jag och ryckte på axlarna.
- Hm, det ser ut som att du gillar henne, sa han. 
- Hon är vacker i alla fall, riktigt vacker, sa jag och började le.

- Vem? hörde jag två tjej-röster säga. Jag vände mig om och såg Selena på ena sidan och Serena på den andra.
- Ööh, Beyoncé, sa jag snabbt. Båda började skratta och jag flinade lätt för mig själv.


Kommer inte på nå mer..
Kommentarer
Postat av: Anna

asbra ju! :)

2011-08-02 @ 00:04:32
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: sara älskar bieber

du har nt skrivit på lääänge ;) men skiit bra

2011-08-08 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0