Wherever you are, episod 57

Han blev sur eller avundsjuk eller va det nu var, och sen stack han ner. Sen förklarade jag för honom men jag blev så trött på honom så jag gick bara ifrån honom... Jag vet inte hur jag ska göra nu... sa jag och kollade runt på alla.
- Öhm... wow... fick jag till svar.
- Jag vet inte om det är rätt längre. Om det är menat att vi ska vara tillsammans eller inte.
..



- Såklart det är Mathilda! Du är bara osäker just nu. Jag lovar, det kommer ordna sig, sa Jasmine och smekte mig på armen.
- Är du säker? frågade jag och kollade på henne.
- Ja, sa hon och log. 
- Okej... tack! sa jag och kramade henne. Sen bestämde vi oss för att vi skulle ut på stan alla tjejer, så vi sminkade oss lite lätt och sedan gick vi ut. När vi kom ut på gatan såg vi killarna åka skateboard. Jag suckade och kollade åt andra hållet. Helt plötsligt får jag ett sms, från Justin:

Förlåt ♥

För vad?

För att jag trodde att ni hade något på gång. Förlåt, jag vill bara inte förlora dig. ♥

Justin, bara för att jag kramar en kille är jag inte tillsammans med honom. Okej? Förstått? ♥

Jag förstår :) Vad ska ni göra nu då? ;)

Shoppa (a) Haha, nirå? :)

Vi gör inget. Men vi hörs senare, puss ♥

Jag orkade inte svara på sista sms:et utan la bara ner telefonen i fickan. När vi kom till köpcentret gick vi först in på Forever21. Jag hittade ett par byxor, 2 t-shirtar och en skjorta som jag köpte. 

Framspolning några timmar.

Klockan var ungefär halv 3 när vi tillslut slog oss ner vid ett fik. Jag var alldeles trött i fötterna, även fast jag hade converse på mig. Caitlin och Jasmine hade ju högklackat på sig. Jag lutade mig tillbaka i stolen och drack lite av min coca-cola. Dom andra pratade om något jag inte orkade lyssna på. Helt plötsligt känner jag någons läppar emot mina. Jag tar snabbt bort huvudet och öppnar ögonen. Där stod Justin och flinade. Jag slog honom löst på armen och sedan kramade jag honom. Jag reste mig sedan upp så att han kunde sätta sig ner, sen satte jag mig själv i hans knä.


Okej, asså. Jag har asdåligt samvete för att jag inte uppdaterat OCH för att ingen speciellt hände i den här delen. 

Så för er som är intresserade av att skriva på den här novellen får gärna kommentera eller skicka ett mejl till [email protected] 


Kommentarer
Postat av: annaa

Dom är sjukt söta tsm :O

2011-01-24 @ 06:23:35
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome! :D

2011-01-24 @ 17:03:20
Postat av: Moasvensson <3

Skitbra, mer?!! :D

2011-01-24 @ 20:48:28
Postat av: patricia

Hej får jag skriva en del ? :P

//[email protected] :D

2011-01-24 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0