Wherever you are, episod 53

- Puh.. Jag älskar mina fans, men jag tro inte mitt leende och mina händer gör det så mycket längre... sa jag och skrattade lite lågt.
- Jag kanske ska massera dom lite? sa Mathilda och blinkade med ögat.
- Med nöje! sa jag och gav henne mina händer. Hon tog dom och började massera dom, sen helt plötsligt biter hon på mitt finger. - Aj varför gjorde du så? frågade jag och skrattade.
- Det är kul att bitas, sa hon och började skratta. Sen sprang hon före oss och runt ett hörn. Helt plötsligt hör jag ett skrik. Jag springer snabbt fram och ser...



Mathilda stå i en klunga bland massa tjejer. Jag joggar fram och tränger mig in till mitten där Mathilda var. När hon såg mig började hon le, jag log log tillbaka, sen tog jag hennes hand i min och gick ut från klungan. 
- Vad var det där? frågade jag när vi kommit tillbaka till dom andra.
- Jag kom till andra sidan hörnet, och där var det massa tjejer, och så skrek dom och frågade massa frågor om dig. Jag tror dom såg mig på din konsert, sa hon och skrattade. Jag skrattade lite lätt, sen blev alla tysta. Vi bestämde oss för att gå tillbaka till hotellet. Klockan var ju ändå halv tolv på kvällen.

När vi kom tillbaka till hotellet gick alla in till sina rum. Vi killar började att spela tv-spel, tjejerna vet jag inte vad dom gjorde. Tänk, resan blev verkligen lyckad. Nu ser jag fram emot Italien. Där har jag 1 konsert och 2 intervjuer, sen är jag ledig i 4 dagar. 

Mathildas perspektiv:

När vi kom tillbaka till hotellet bestämde vi oss tjejer för att bara sitta och prata om allt. Vi pratade om allt möjligt och vi hade det ganska mysigt. Efter någon halvtimme får jag ett sms från Justin:

I LOVE YOU.

Jag började le och svarade snabbt:

Love you too. Sov nu, vi ska upp och kika på Tyskland innan vi åker imorgon. ;)

Ah, okej då... sov sött, hälsa alla :)

Jag svarade inte på hans sista sms utan log bara. Jag slängde telefonen i sängen och fick sedan en jättebra idé! 
- Hörrni tjejer! Vi går in till killarnas rum vid 3 tiden och busar med dom! sa jag och skrattade.
- Jaaaaaaaa! skrek alla och började skratta.
- Vad ska vi göra då? frågade jag sedan och bet mig i läppen och kollade på dom andra... Jag orkade inte vänta på svar, så jag tog upp min dator och sökte på: Roliga spratt. Jag fick några bra förslag som jag visade för dom andra. 

Vi bestämde oss för att sova och sedan gå upp vid halv tre, så vi kunde förbereda lite. Jag somnade ganska fort och vaknade sedan tvärt av väckarklockan. Jag väckte dom andra och vi tog på oss mjukisdressar. Det var lite komisk, för alla hade samma sort, men olika färger... 


Mathilda               Christal                  Caitlin                Clara

Eftersom att det var Justin som betalade vårat hotellrum bodde vi såklart i en svit, så det fanns ju ett kök där. Vi tog en kastrull och fyllde med ljummet vatten, sen tog vi med hårspray, tejp och lite smink också. Vi hade också en nyckel in till deras rum, så vi gick in och började. Vi ställde kastrullen inne i Christians rum och la försiktigt ner handen i vattnet. Sen gick vi in till Justins rum och satte upp hans hår i massa olika snoddar, och sedan sprutade vi i hårspray i det. Clara hade med sig en kamera, så vi filmade allt. Vi fortsatte sedan in till Ryans rum. Vi sminkade honom lite lätt och sedan tejpade vi hans lampknapp så att han inte kunde tända lampan. När vi kom in till Chaz rum hade vi ingen aning om vad vi skulle göra, men vi beslöt oss för att lägga lite mat nedanför hans säng som han sedan skulle kliva på. Vi försökte att inte skratta med det gick knappt.

När vi var klara satte vi upp kameran i "vardagsrummet" och gömde oss sedan på olika stället. Jag ringer Justin och säger att han ska väcka dom andra snabbt. Han lät alldeles konstig när han vakna med han sprang fort ut. När han kom till vardagsrummet känner han snabbt med händerna på huvudet och går vidare upp mot håret. Han skriker sedan högt och vi hör sen Christian skrika. Efter ett tag hör vi hur Ryan svär över att han inte kan få på lampan. Vi satt och skrattade så tyst vi kunde men när vi hörde Chaz skrik kunde vi inte hejda oss. Vi slängde oss på golvet och skrattade. Efter någon minut kollar vi upp och ser killarna stå med mord i blicken, så vi reser oss sakta upp och tar kameran och springer ut. Vi förstod att dom skulle leta efter oss inne i vårat rum, så vi sprang snabbt som fan till hissen och åkte ner till lobbyn. 

Vi smög in i poolrummet och satt där och kollade på videon när vi helt plötsligt hör Christians röst. Vi tittar upp bakom solstolarna och ser killarna komma emot oss. Vi reser oss upp och backar långsamt. Till slut stannar vi upp och killarna också. Jag kollar lite snabbt på Caitlin, sen går jag fram emot Justin. Han försöker se sur ut, men jag märkte hur hans mungipor drogs uppåt hela tiden. Jag gick fram och kysste honom passionerat, och jag kände hur han tog sina händer på min rumpa. Jag snurrar försiktigt runt och backar sakta emot poolkanten, men den märker inte Justin. När han är precis är vid kanten slutar jag kyssa honom och puttar ner honom i vattnet. Tjejerna börjar skratta och springer emot Chaz, Christian och Ryan. Efter någon minut ligger alla killar i poolen och skrattar. Vi tjejer flinar lätt och går sedan bort emot dörren. När vi precis tänker gå ut ser vi hur någon kommer och ser inte glad ut.


Yeah. Vem kommer? I don't know, yet. Vi får se. Nu ska jag sova, hörs.

 

Kommentarer
Postat av: annaa

Ååh så sjukt bra! De här kapitlet var jätte bra. Jag typ och små skrattade och fick bilder på hur dom såg ut xD längtar tills nästa del, you are awesome!

2011-01-10 @ 23:35:48
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger samma som ovanför! :D

2011-01-11 @ 16:22:20
Postat av: Anonym

säger samma som ovanför! :D

2011-01-11 @ 16:22:34
Postat av: Siis

Heheh, vilken kulig episode :DD

2011-01-11 @ 16:57:12
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Laura

Omg, så himla bra! Mer :D

2011-01-11 @ 21:05:22
URL: http://biebersmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0