Wherever you are, episod 43

Efter 3 veckor var hon äntligen min. Min shawty. Jag gick långsamt ut från skolan efter att vi sagt hej då. Jag satte mig i bilen och körde hemåt. Jag ville komma på en överraskning till henne under tiden jag var borta, men vadå?



Mathildas perspektiv:

När jag hade sagt hej då till Justin stack jag in till klassrummet och hade lektion. Det var verkligen segt... När lektionen var slut så hade vi rast, men det visade sig att läraren var sjuk så vi fick håltimme dom 2 sista lektionerna. Jag gick ner till bussen tillsammans med Christal, men eftersom att vi var lediga struntade vi att åka buss så vi började gå hem istället. 

På hemvägen gick vi förbi Justins hus, och hans bil var fortfarande där. Jag kollade förvånat på gården eftersom att jag trodde att han hade åkt. Jag skakade på huvudet och kollar framåt istället. Där ser jag någon springa och det ser ut som... Michael! Jag började skrika och Christal kollade på mig med en frågande blick.

- Vad är det? sa hon sedan fundersamt.
- MICHAEL! VAR HAR DU VARIT DEN SENASTE MÅNADEN?! skrek jag och öppnade armarna när han kom. Han sprang rätt in i famnen på mig och jag kramade honom länge. 
- Och vem är du..? frågade Christal och kollade på mig. Jag släppte taget om Michael och flinade. Jag kollade sedan på Christal och sa:
- Han är min...

Justins perspektiv:

Jag hade verkligen ingen aning om vad jag kunde ge henne... När jag kom hem parkerade jag bilen och gick in. Låt mig se, planet går om 4 timmar, då kan jag göra något under tiden. Jag satt och spelade i någon timme, sen gick jag ut i köket och skulle förbereda mat. Jag tar fram allt till bänken och sen kollar jag ut genom fönstret som är ut mot vägen. Där ser jag... Christal och Mathilda! Jag blev genast glad och tänkte springa ut när jag ser att Mathilda sträcker ut armarna. Jag kollar noggrannare och ser hur en kille kommer springande emot henne. Han slänger sig famnen på henne och dom kramas länge... Vem fan är den där killen? Jag kände hur det högg till i hjärtat. Är den en kompis eller är det någon annan? Jag tog upp telefonen och skickade ett sms till henne: "Vem fan är killen?". Jag fick inget svar. Jag blev sur och ställde in all mat i kylen igen, sen tog jag min jacka, mössa och solglasögon och gick ut för att gå till en pizza.

Jag trodde att Mathilda och Christal hade gått vidare, men det hade dom inte. Jag gick tyst för att dom inte skulle höra mig, men Christal såg mig. Hon började le och slog till Mathilda på armen. Hon vände sig om och såg mig. Jag kollade surt tillbaka och började gå. Jag hörde hur hon sa va till dom andra, sen hörde jag fotsteg. Jag vände mig och såg att hon sprungit efter mig.

- Vad är det med dig? frågade hon sedan och tag i min hand.
- Ja, asså. Du kan väl säga att du hittat någon ny? sa jag och lät ledsen.
- Vaddå ny? Menar du killen där? sa Mathilda och började le.
- Ja? svarade jag surt tillbaka. 
- Justin, det är inte min kille. Det är min... 


VAD ÄR DET?! ;) Börjar skriva på nästa nu, den ska bli längre, promise. Under tiden kan ni ju gissa er fram, mahaha.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror det är hennes brorsa :D asbra meer!

2010-12-28 @ 18:41:31
Postat av: Anonym

Meera meera meera meera!! :D

2010-12-28 @ 18:54:58
Postat av: Clara

brorsa eller nåt XD :D

2010-12-28 @ 19:05:18
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEER SKIIT BRA!!!!!

2010-12-28 @ 19:19:05
Postat av: Anonym

KUSIN ELLER NÅTT

2010-12-28 @ 19:21:19
Postat av: S<3

jag tror det är en gammal kompis eller kusin eller brorsa :) bra skrivet! skriiv meeeer :D

2010-12-28 @ 19:30:15
Postat av: d'

brorsa eller typ ex :p

2010-12-28 @ 19:31:45
URL: http://peppermintwinter.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra mer, jag tror det är hennes brorsa

2010-12-28 @ 19:32:05
Postat av: Julia

Typ brorsa, kusin eller något sånt ;)

Asbra, mer ;)

2010-12-28 @ 22:34:51
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Ida

asbraaaaa !

mer nu :DDDDDDDD

2010-12-28 @ 23:02:01
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-29 @ 00:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0