Wherever you are, episod 18

- Oh shit, förlåt!!! Jag skulle inte ha gjort så! Förlåt Justin. Snälla förlåt! Säg inget till Chaz, jag vill göra det själv! Förlåt Justin! Jag satt alldeles chockad vid hennes sängkant, men sedan fick jag kontakt med hjärnan igen.
- Öh, okej... svarade jag och gick ut. Jag gick in på mitt rum och la mig i sängen. Jag somnade snabbt.



Mathildas perspektiv:

När jag vaknade nästa morgon kom jag genast att tänka på att jag kysste Justin igår. Helvete, vad flög i mig?! Jag klädde på mig och gick ner. Där satt Justins pappa och åt frukost, jag gick in i köket och han kollade upp från tidningen. Han log och sa god morgon. Jag sa god morgon och gick och satte sig. Tallrikar och mat fanns på bordet så det var bara att hugga in! Jag satt där i en halvtimme och åt och pratade med Justins pappa.. Efter ett tag kom jag på att jag inte ens visste vad han hette.

- Asså, det här kommer låta super-konstigt, men jag glömde att fråga igår.. Vad heter du? frågade jag snabbt och rodnade.
- Vet inte du vem jag är? Jag trodde alla tjejer visste det, sa han och skrattade. - Nej men, jag heter Jeremy! sa han och log.
- Aha, ehm. Jag visste inte vem Justin va förrän min kompis Christal skrek till honom på stranden, så... Jag vet typ inget om honom, svarade jag och rodnade igen. Efter ett tag kom Justin ner och jag vågade inte kolla honom i ögonen. Han satte sig tyst ner och började äta.
- Det var då värst va ni två var tysta, har det hänt något? frågade Jeremy och kollade på oss.
- Asså.. nej, inget, svarade Justin snabbt och kollade på mig. Varför ljög han för? 
- Jag råkade kyssa Justin igår. Jag har ingen aning varför, jag bara gjorde det... Och nu är det bara lite spänt, sa jag snabbt och kollade på Jeremy. Han kollade på mig en stund och sedan sa han:
- Och ska Chaz få veta det? 
- Ja, jag vill inte ljuga för honom. Så jag ska berätta det... När kan vi åka dit förresten? frågade jag Justin. Jag försökte glömma kyssen och ville bara vara snäll, efter allt han har gjort för mig. 
- Jag vet inte. Han är ju i skolan nu. Jag kan smsa honom och fråga, men jag ska inte avslöja något! sa Justin och... vad tror ni han gör? Jo, blinkar med ena ögat. Jag blängde på honom och sa min vanliga kommentar:
- Asså, Justin, sluta flirta! När jag sagt det började Jeremy skratta, och Justin kollade argt på honom.
- Hahahaha, f-f-förlåt! Jag, hahahahahaha, ska sluta. Jag kom bara på att tänka på en rolig sak! sa han snabbt och sedan gick han ut ur rummet.

Chaz perspektiv:

Jag hade engelska och var precis på väg att börja sova, när jag plötsligt hör hur jag får ett sms. Jag tar upp telefonen och kollar; ett sms från Justin. "När slutar ni skolan, måste prata med dig". Jag var fortfarande sur på honom efter det han skrivit på twitter. Tror han att jag är dum i huvudet eller? Jag fatta att det var om Mathilda. Hur som helst så svarade jag snabbt: "Vid kvart över 2". Han svarade ganska snabbt: "Okej. Ska du hem till dig sen eller? För i så fall jag  kan ringa dig på skype". "Ja det ska jag. Ah, gör det. Men har engelska nu, sluta smsa". Jag fick inget mer svar och efter ett tag slutade jag tänka på det. När klockan blivit kvart över 2 stack jag ner till bussen och drog hem. Jag slog på datorn och startade skype. Ingen Justin inne. Jag satt och väntade i 10 minuter på att han skulle logga in, men han gjorde det aldrig. Helt plötsligt ringde det på dörren, så jag gick ner och öppnade. Jag fick en chock när jag såg vet det var... Mathilda!

- Hej Chaz! Jag vill prata med dig, sa hon snabbt. Jag sa inget, det enda jag gjorde var att gå fram till henne och krama henne. Länge. Jag hade saknat henne så otroligt mycket, så hon förstår inte hur glad jag var!
- V-vad gör du här?! fick jag ur mig.
- Jag ville träffa dig, och... säga förlåt utifall du blev sårad pga bilden. Men jag lovar, det var inget annat än en kompis-kram! sa hon och kysste mig på kinden.
- J-jag. Jag tror dig! Men hur hittade du hit? sa jag och kollade på henne.
- Justin följde med mig... så jag bor hos hans pappa med honom nu, sa hon och kollade osäkert på mig. Jag kände hur jag blev sur, men sedan blev jag glad när jag tänkte på att han faktiskt hjälp hit Mathilda.
- Aha... Men nu kan du bo här! Kom, jag ska visa dig runt! sa jag och tog henne i handen.

Efter att jag visat henne hela huset satte vi oss i min säng. Vi bara satt där och kollade på varandra. Jag började närma mig henne och sedan kysste jag henne. Hon besvarade kyssen, och vi satt där i säkert 3 minuter och kysste varandra, sen så gick det över till hångel. Hon la sig ner och jag la mig över henne. Hon avbröt sedan det hela och la sig bredvid mig. Efter ett tag la hon huvudet  på min bröstkorg och andades lugnt. 

- Hur länge ska du stanna? frågade jag snabbt.
- 3 dagar till, sa hon och ritade mönster på min tröja. Efter ett tag började jag asgarva, för det kittlades så mycket. 
- Hahahahahahaha, sluta det kittlas! skrek jag.
- Vaddå, hahahah, är du kittlig? sa hon och höjde ena ögonbrynet och flinade.
- Eeeeh, neeeeeeeeeeeeej! skrek jag och sprang ut ur rummet.
- Erkänn! skrek hon och sprang efter mig. Vi sprang runt i hela huset och skrek. Helt plötsligt öppnas dörren och in kommer Justin. Båda stannar upp och stirrar på honom.
- Eh.. Hej... sa han tveksamt, sedan gick han ut igen.
- Justin vänta! skrek jag. Han vände sig om jag sprang till honom och gav honom en kram. - Sorry för att jag har varit sur... jag är bara... Avundsjuk du vet.. sa jag och kollade ner i marken.
- Chaz, det är snarare jag som är avundsjuk på dig... Din flickvän är så jävla het! sa Justin och bet sig i läppen. Okej, det där var gränsen. Jag slog Justin på armen. 
- Men aj, vafan Chaz. Vad är det? sa Justin och höll sig för armen. 
- Sluta prata sådär! skrek jag till honom. Jag höjde knytnäven igen, men sedan kände jag hur någon drog bak mig.
- Chaz, sluta. Det var helt onödigt att slå honom, sa Mathilda och kollade på mig.
- Ja... jag... förlåt... igen Justin. Jag är bara sur över att jag inte får vara med Mathilda varenda dag... sa jag och kollade ner. 
- Det är lugnt dude, sa Justin. Han kom fram och vi gjorde vårat handslag (rofl). 
- Tack.. sa jag och log. Efter att vi stått ute gick vi in och satte oss och fikade. Justin ringde över Ryan och han kom på en gång. Justin och Ryan kramade varandra, och sedan satte sig Ryan bredvid oss och jag tog fram fika. Vi satt där och fikade, och helt plötsligt slås dörren upp - igen...


Jag uppskattar verkligen kommentarerna jag får, men kan inte fler kommentera? Det är så få tycker jag...
Kommentarer
Postat av: d'

mer!!

den är asbra! :D

2010-12-14 @ 22:27:48
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEERRRRRr, är helt fast OMB ! meeeeeer idaggg snälla????? :D::D:D:D så j*vla bra ! :D

2010-12-14 @ 22:28:00
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEERRRRRr, är helt fast OMB ! meeeeeer idaggg snälla????? :D::D:D:D så j*vla bra ! :D

2010-12-14 @ 22:28:48
Postat av: Anonym

om det blir mer uppdatering blir det mer kommentarer. du skriver jättebra!

2010-12-14 @ 22:42:56
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR, SNÄLLA, <33

2010-12-14 @ 22:45:36
Postat av: Anonym

MER MER ME MER MER <3

2010-12-14 @ 22:46:35
Postat av: FRIDA

MEEEEEEEEEEERA SNÄLLA :(

2010-12-14 @ 22:46:51
Postat av: aanna

Hey, im from norway and love ur blog but dont understand all.... :( please set a ''google translate'' in the blog <3

2010-12-14 @ 22:47:55
Postat av: Anonym

Hej, det är bra......mer drama:D<3333333333

2010-12-14 @ 22:48:38
Postat av: Karin

Arkhavomhge va bra du är!

Sluta aldrig att skriva för din novell är skit grym och du är hur duktig som helst! kram:d

2010-12-14 @ 22:51:36
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Karin

Arkhavomhge va bra du är!

Sluta aldrig att skriva för din novell är skit grym och du är hur duktig som helst! kram:d

2010-12-14 @ 22:52:24
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Karin

Akiåöaljk va bra du är!

Sluta aldrig att skriva för din novell är skit grym och du är hur duktig som helst! kram:d

2010-12-14 @ 22:53:46
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Karin

Akiåöaljk va bra du är!

Sluta aldrig att skriva för din novell är skit grym och du är hur duktig som helst! kram:d

2010-12-14 @ 22:54:31
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Laura

Så jävla bra :D mer

2010-12-15 @ 10:05:04
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Karin

ahdfjsdgfk va bra du är! Sluta Aldrig att skriva för att du är så jävla duktog och din novell är hur bra som helst!

Kram

2010-12-15 @ 15:21:17
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0