Svar.




Aw, så glad jag blir! Det är precis det jag också tycker med dom andra novellerna, så det var därför jag startade den här så att den skulle bli.. Ja, som t ex att Justin inte skulle få tjejen på en gång. Fast ni kanske tycker att det är för mycket Chaz? Men det kommer ändra sig, jag lovar!

Dock så kommer det inte bli så bra uppdatering nu under dagen. för jag ska jobba. -.- Men vid 15-16 så kanske jag är klar, och då kommer det fler! Och som sagt, jag blir jätteglad över kommentarerna :)
Kommentarer
Postat av: Ida

det är absolut inte för mycket chaz !

bara inte han blir sårad sen så blir det huuuur bra som helst :D

ha det så kul på jobbet ;p

2010-12-12 @ 11:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0