Wherever you are, episod 28

- Justin, om du någonsin rör henne igen, så... kan något hända. Jag vill inte skada dig, men Justin. Hon är min flickvän och du är min bästavän. Jag måste kunna lita på dig? sa Chaz.
- Jag lovar, inget ska hända, svarade jag lugnt. Vi gjorde vårt handslag, och sedan kom Mathilda emot oss. Vi började snacka om allt möjligt och helt plötsligt ringde min telefon. Jag svarade, och det var...



Caitlin. Konstigt, vad ville hon mig? Jag svarade:

- Ah det är Justin? 
- H-hej. D-det är C-caitlin, hörde jag henne säga. 
- Men vad har hänt? Varför gråter du? sa jag chockat och jag såg att Mathilda och Chaz kollade på mig.
- Jason... har gjort slut med mig... sa hon och snyftade. 
- Jag kommer till dig, sa jag snabbt och la på. Mathilda och Chaz gav mig en frågade blick, och jag berättade vad som hänt. Båda reste sig upp och gick efter mig. Vi stack hem till Caitlin och där satt hon i soffan och grät. Jag gick fram till henne och kramade henne.
- Varför tog det slut? frågade jag efter en stund.
- H-han trodde a-att jag fortfarande hade känslor för d-dig. Men jag har inte det, sa hon och grät.
- Asså, kan ni killar gå ut så att jag och Caitlin kan prata? hörde jag Mathilda säga. Jag släppte Caitlin och gick upp till Christians rum med Chaz. När vi öppnade dörren till rummet såg vi Christian och Clara ligga i sängen och... grovhångla. Dom hade inte märkt att jag och Chaz hade kommit in, så vi kollade på varandra och började asgarva. Dom flög upp ur sängen och blev alldeles röda i ansiktet. Efter ett tag (när vi hade skrattat klart) började vi spela xbox och hade det trevligt.

Mathildas perspektiv:

När killarna hade gått upp kramade jag Caitlin, länge. Jag visste ju precis hur hon kände sig. Jag hade känt precis samma känsla samma dag, för någon timme sen. Jag började prata med henne, och efter ett tag började vi skratta. Vi pratade om olika saker och efter ett tag slutade Caitlin gråta. Vi bestämde oss för att dra ut och ha kul, så vi lämnade en lapp på dörren till Justin och Chaz. Det här ser jag fram emot, Caitlin är verkligen en underbar vän!

Justins perspektiv:

Efter att vi suttit på Christians rum i säkert 2 timmar, började jag undra hur det var med Caitlin. Jag gick ner till vardagsrummet, men där fanns inte en enda människa. Jag gick till hallen och såg en lapp på dörren. Det stod: vi har stuckit ut för att ha lite skoj, ring inte!. Jag skrattade och gick upp igen. När jag kom upp så var inte Christian, Chaz eller Clara. Jag gick runt i huset, men hittade dom aldrig. Vart hade alla tagit vägen?


Haha, asdålig episod! Ska bort ikväll, så det blir mer... inatt. ;)
Kommentarer
Postat av: Laura

Omg, så bra! meer!

2010-12-17 @ 19:19:19
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Siis

ahah Whocares :D



Bara det är spännande såå (:

2010-12-17 @ 19:42:41
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer

2010-12-17 @ 20:33:13
Postat av: Anonym

Yeeeeeeeeey! :D

2010-12-17 @ 20:46:21
Postat av: Anonym

sjukt bra!!!!!!!!

2010-12-17 @ 22:10:25
Postat av: annaa

skit bra :D

2010-12-17 @ 22:35:00
URL: http://annawestiin.blogg
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-18 @ 00:17:49
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0