Wherever you are, episod 11

- VAD GÖR DU JUSTIN?! skrek jag i hans ansikte. 
- F-förlåt. Jag trodde du ville... sa han till sitt försvar.
- Så du tror att jag ville kyssa dig, när jag just suttit och berättat för dig hur mycket jag egentligen tycker om Chaz?! Ut ur mitt hus! skrek jag till honom.



Justins perspektiv:

Varför tänkte jag kyssa henne?! Nu har jag ju förstört allting. Ååååååååh, helvete!

- Snälla Mathilda, förlåt! Förlåt! sa jag till henne och kollade på henne.
- Du kan säga förlåt hur många gånger som helst, ordet förlåt är överskattat. UT UR MITT HUS! skrek hon till mig. Jag hade nog inget annat val än att gå.. Sen kom jag på att... nej, inte kan jag utnyttja en sådan situation för mitt eget bästa? Nej, så kan jag inte göra! Jag måste bara komma på ett sätt så att Mathilda förlåter mig. Men hur?

Chaz perspektiv:

Undra om hon skulle komma? Jag behöver verkligen prata med henne... Jag hade pratat med Christian och Clara nästan hela dagen om Mathilda. Allt Clara har berättat tyder bara mer på att hon är en jättesnäll tjej, som dessutom har humor. Hur ska jag göra..?

Mathildas perspektiv:

När Justin äntligen hade gått, satte jag mig i soffan och kollade på tv. Super Sweet 16 var på, och varför i helvete ska just Justin vara med när jag kollar? Jag bytte kanal till ABC, och där visades en repris på Saturday Night Live. Jag älskade det programmet, så jag fortsatte att kolla. Helt plötsligt så kommer Justin in i bilden, igen, och jag började bli lätt irriterad. Jag stängde av tv:n och satte mig vid datorn istället. Jag slog på radion för jag kunde inte välja vilken låt jag ville höra på. Helt plötsligt slås en jättevacker låt på. Dom sa aldrig vad artisten hette, men han var ganska duktig. Pray hette tydligen låten. Ååååh, vilken söt kille som skrivit en sådan låt! 




Jag höjde volymen, och efter ett tag kunde jag refrängen utan till. När låten var slut sa dom vad artisten hette, jag lyssnade noga: Justin Bieber. AMEN NI MÅSTE SKÄMTA! skrek jag rätt ut. Jag kollade på klockan, hon var tio i fem. Helvete! Jag sprang till stranden, och där såg jag Chaz sitta. Jag sprang fram till honom. 

- Chaz! sa jag flåsande. Han kollade bak och reste sig sedan upp. Han kramade mig lätt, och precis när han tänkte släppa tagen tog jag tag i honom hårt och kramade honom. Vi stod så i säkert 5 minuter. Jag ville inte släppa honom. Några tårar föll från mina kinder och landade på hans tröja. Jag släppte honom och kollade in i hans ögon. 

- Jag vill inte åka, men jag måste... mumlade Chaz. Hans ögon blev blanka, och jag såg att han var nära på att börja gråta.
- Jag vill inte att du ska åka heller, men du måste. Du bor inte här Chaz, och det är inte vårat fel, sa jag och smekte hans kind lätt. Han tog sin hand på min, och sedan kollade han mig i ögonen. Han blundade med sina ögon och närmade sig mig. Jag slöt ögonen och kände hur våra läppar möttes. Han kysste mig.

Justins perspektiv:

När jag satt vid datorn och kollade på när alla fans tweetade mig kom jag på att jag faktiskt har många tjejer efter mig. Jag var elak mot Chaz som äntligen hittat en tjej som han tycker om, och sedan ska jag ta henne ifrån honom. Det går inte, jag måste "hitta" någon annan tjej som inte tycker om mig bara för att jag är känd... Det kommer bli svårt. Sedan hörde jag hur ytterdörren öppnades och mamma ropade nerifrån: 

- Justin, jag är hemma nu!
- Jag kommer! skrek jag och sprang ner för trappan rätt in i hennes famn. Jag hade saknat henne! Världens bästa mamma. Helt utan varning så började jag gråta, och mamma kollade konstigt på mig.
- Men Justin, vad är det? Varför gråter du? Har något hänt? frågade hon mig medan hon tog bort mina tårar.
- Asså, det är helt kontigt. När jag, Chaz, Christian och Ryan var på stranden igår så träffade vi 2 tjejer. Den ena tjejen visste inte vem jag var, och hon är rolig och väldigt snäll och så. Men, på något sätt så gillade hon inte mig, så hon började prata med Chaz jätte mycket. Och då blev jag avundsjuk, och nu är Chaz och Mathilda jätteledsna bara för att Chaz ska hem om 3 dagar. Och, jag är bara så avundsjuk på honom! sa jag och kollade på mamma. Henne kunde jag verkligen prata med om allt, och det tackar jag henne för.
- Justin, du vet att det är fel att ta något som kanske tillhör någon annan. Det är nog bäst att du glömmer henne, sa mamma och kollade sorgset på mig. Jag nickade och gick upp på mitt rum igen. När jag kom upp så började jag tänka på att Chaz och Mathilda skulle till stranden och prata. 

Jag sprang till min garderob och bytte tröja, sedan sprang jag ner för trappan och tog på mig skorna. Jag sprang ut och fortsatte enda ner till stranden. När jag kom dig ser jag 2 personer stå vid klippan. Dom såg ut att... kyssas.
Kommentarer
Postat av: Anonym

MER

2010-12-11 @ 17:22:14
Postat av: Laura

OMG! Så sjukt bra! Meer :D

2010-12-11 @ 17:25:09
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: anna

as bra :D

2010-12-11 @ 18:14:34
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Siis

O: När kommer nästa episode? :D

2010-12-11 @ 19:09:21
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Celine

Mera!

2010-12-11 @ 20:11:01
URL: http://lovetobieber.blogg.se/
Postat av: Sara

MEEERRRRR!!!

2010-12-11 @ 21:52:19
URL: http://biebersmileismile.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack! Bra,men kan du skriva mer nu?(L)

2010-12-11 @ 21:53:05
URL: http://saarapaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0